CONCLUSIONS

Els principals objectius d’aprenentatge són:

·         Aprendre sobre els diferents trastorns dels nois/es de l’escola Jeroni de Moragues.

Aquest objectiu no l’hem complert ja que el centre on anàvem no ens podien dir cap dels trastorns que els nens amb els que estaven patint perquè era informació privada.

·         Aprendre a tractar correctament els diferents nois/es segons el trastorn que tinguin.

Com que no sabíem les malalties de cap dels nens ens  van dir la gent del centre que tractéssim a tots els nens igual, i ells ja ens anirien marcant el que podíem fer o no .I si algun nen li passava algú estrany elles ja actuarien.

·         Preparar diferents dinàmiques de grup per millorar la seva coordinació i agilitat física.

Aquest objectiu l’hem assolit segons el  nostre paré, ja que els nens i nenes han practicat diverses activitats, i en moltes d’aquestes s’intentava millorar algun aspecte físic seu.

·         Realitzar una pàgina web per difondre el nostre projecte Faig.

Aquest objectiu també l’hem assolit  ja que en la nostre pàgina web hi ha tota la informació necessària perquè la gent pugui saber-ho tot sobre el nostre projecta.

·         Comunicar correctament el nostre Aprenentatge i Servei als nostres companys i famílies.

Aquest objectiu no el podrem valorar fins el dia de l’exposició, i la valoració d’aquesta depèn del professorat.

 

Els principals objectius de servei:

·         Realitzar diferents dinàmiques de grup als alumnes de l’escola Jeroni de Moragues.

Aquest objectiu l’hem assolit ja que hem repetit molt poques activitats de les que hem fet, i les que hem repetit a sigut a petició dels nens que els hi han agradat molt.

·         Fer companyia i amistat amb els nois/es de l’escola. Crear vincles emocionals i afectius amb ells.

Aquest objectiu l’hem assolit perquè teníem molt bona relació amb els nens quan hi anàvem, ens venien i ens saludaven amb un 

·         Crear enllaços d’amistat.

No s’ha assolit pròpiament  aquet objectiu perquè no em creat enllaços d’amistat, si bona relació.

·         Fer que passin una bona estona tot realitzant les nostres dinàmiques.

Aquest objectiu s’ha complert ja que tots els nens i nenes que van fer les dinàmiques amb nosaltres s’ho van passar molt bé a excepció d’algunes persones en determinades activitats en que no volien col·laborar.

 

Crea una web gratis Webnode